o książkach i nie tylko

Muzycznie i teledyskowo

Nie będę pisał o Końcu świata (choć właśnie to zrobiłem), bo to jest święto ruchome i wg. ostatnich doniesień w przyszłym roku ma to być w czerwcu, albo w inny dzień, w zależności jak marketingowo będzie się opłacało.

Ogólnie jakoś grudzień ostatnio nie sprzyja u mnie czytaniu książek i miałem taki zamiar napisać dziś kolejną recenzję, ale dziwnie by to było robić w połowie książki, tak więc w święta będzie więcej czasu i spokojniej, więc mam nadziej nadrobić zaległości.

Grudzień to ogólnie jest czas podsumowań i niedługo podsumuje sobie rok 2012 książkowo ale i też muzycznie, gdyż oprócz książek, muzyka to coś co lubię najbardziej i od zawsze.

Pierwszy klip to nowy utwór Stereophonics. Dawno nie widziałem takie dobrego teledysku. Ostatni jaki mi się przypomina to Hysteria zespołu Muse. In A Moment, to utwór z nowej płyty Stereophonics, która wyjdzie na początku marca przyszłego roku. Trzeba powiedzieć, że chyba jest na co czekać. Aaaa tutaj można znaleźć wideo z kręcenia teledysku i patrząc na to aż mi zimno 🙂 brrr

Drugi klip będzie świąteczny… i oczywiście będzie to Last Christmas ale w bardziej oryginalnym wykonaniu duetu The XX. Interpretacja jest moim zdaniem udana.

2 komentarze

  1. Hahahahaha 😀 Najlepszy tekst jaki dawno czytałam : „Nie będę pisał o Końcu świata (choć właśnie to zrobiłem), bo to jest święto ruchome” – ale to jest prawdziwe, co piszesz. Aż sobie to zdanie dałam jako cytat na fejsa 😀
    Faktycznie ten cover piosenki Wham jest bardzo fajny. Chociaż patrząc na teledysk nie wiedziałam z początku, czy ta druga osoba, to kobieta czy mężczyzna. Ale już wiem, że kobieta.

    Pozdrawiam przedświątecznie!

    Grudzień 22, 2012 o 10:59 pm

    • ciesze się, że tekst o KŚ się podobał.. przy następnym postaram znów coś wymyślić 🙂

      pozdrawiam już prawie poświątecznie 🙂

      Grudzień 26, 2012 o 9:25 pm

Skomentuj

