o książkach i nie tylko

Święteczne

Jako, że jednak Święta już prawie są. To tak przydałoby się jakieś życzenia.

Ogólnie mam nadzieje, że będzie dla Was to czas dobrze spędzony. Odpoczniecie w gronie rodzinnym. Niektórzy z Was może poznają najdalszą rodzinę w myśl słów Tuwima Aby się poznać z najdalszą rodziną, wystarczy się wzbogacić…. Hehe. No i obyście, znaleźli czas by przeczytać cokolwiek z długiej listy pozycji oczekujących. Choć u mnie jak mam wolne to trudniej znaleźć chwile na czytanie.

Tak więc.
Wesołych. Błogosławionych Świąt.
Życzy autor 🙂

11 komentarzy

  1. Wszyscy wszystkim ślą zyczenia, wiec i Tobie śle je ślepa Genia.

    Grudzień 23, 2013 o 2:05 pm

  2. Wesołych. Błogosławionych Świąt? Nie wiedzialem, ze jestes ksiedzem.

    Grudzień 23, 2013 o 2:08 pm

    • ksiedzem? a to dla nich to jest zarezerwowane? eee przeciez jak napisze ‚ja pier***’ to nie znaczy ze w tej chwili uprawiam seks

      Grudzień 23, 2013 o 2:13 pm

      • No tak msze mozesz odprawic (tylko nie ta koncelebrowana) 😦

        Grudzień 23, 2013 o 2:23 pm

      • e tam, zeby blogoslawic nie trzeba mszy odprawiac.. ot taki gest/życzenie lub powinszowanie z powodu otrzymanych darów, cnót czy korzystnej sytuacji (za wiki)… po prostu by zylo sie lepiej 🙂

        Grudzień 23, 2013 o 2:30 pm

      • Znowu: „Z powodu otrzymanyh darow i cnót” 🙂

        Mnie to omija 😦 Nie mam darów ani cnót ) 😦 ani blogoslawienstwa….chyba, ze zona mi je da???
        Moge blogoslawic sam siebie?

        Grudzień 23, 2013 o 2:37 pm

      • hmm sam siebie? hmm nie wiem.. ale zone mozesz 🙂

        Grudzień 23, 2013 o 2:43 pm

  3. monweg

    Spełnienia wszystkich marzeń na te nadchodzące święta 🙂

    Grudzień 23, 2013 o 2:29 pm

  4. To ja życzę Ci wielu chwil spędzonych na czytaniu i recenzowaniu książek! 🙂
    A poza tym, smacznej kolacji świątecznej, spędzonej w gronie rodzinnym, dużo radości i spokoju!

    Grudzień 23, 2013 o 5:46 pm

  5. Chciałabym się wzbogacić, by sprawdzić prawdziwość tej tezy… 😉 Wesołych świąt!

    Grudzień 25, 2013 o 3:26 pm

Skomentuj

